اطلاعیه مهم، انتخابات هیئت مدیره جدید انجمن جراحان ارتوپدی

خرداد ۱۹, ۱۳۹۵

همکاران محترم ارتوپد

همانطور که مستحضر هستید امسال آخرین سال فعالیت دوره نهم هیئت مدیره انجمن جراحان ارتوپدی ایران است و در مجمع عمومی آتی که همزمان با کنگره سال ۹۵ برگزار می شود انتخاب هیت مدیره جدید برگزار خواهد گردید. ویژگی این دوره آن است که انتخابات این دوره بر اساس آیین نامه جدید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار می گردد.

این آیین نامه تفاوت های بارزی نسبت به انتخابات دوره های قبل دارد. به پیوست متن آیین نامه جدید خدمت شما ارسال میگردد. شما می توانید این متن را در سایت انجمن نیز ملاحظه فرمائید.

ما متعاقباً به دفعات نکات مهم این آیین نامه را خدمت شما ارسال خواهیم نمود اما نکته ای که فوریت دارد و باید به اطلاع همه همکاران رسانده شود نحوه درخواست نامزدی برای انتخابات هیئت مدیره می باشد.

در این دوره افراد باید ظرف ۲۰ روز از اعلام عمومی تاریخ جلسه انتخابات درخواست خود را برای کاندید شدن رسماً اعلام نمایند. اعلام عمومی تاریخ انتخابات نیز باید حداقل ۶ ماه قبل از برگزاری انتخابات منتشر شود.

باتوجه به آنکه انجمن موظف است قبل از پایان اسفند ماه تاریخ جلسه مجمع عمومی را که در ۸ مهرماه ۹۵ برگزار میشود اعلام نماید، افراد حداکثر تا ۸ مرداد ماه ۹۵ فرصت دارند تا درخواست نامزدی در انتخابات را ارائه نمایند هیئت مدیره انجمن ارتوپدی تمایل داشت مراتب زودتر به اطلاع همکاران ارتوپدی رسانده شود.

از جنابعالی نیز درخواست می کنیم تا موضوع را با سایر همکاران مطرح نمائید تا اطلاع رسانی درحدامکان به نحو مقتضی و زمان مناسب انجام شود.

هیئت مدیره انجمن جراحان ارتوپدی ایران