اطلاعیه مهم جهت ثبت نام در انتخابات انجمن

شهریور ۲۴, ۱۳۹۵

همکاران گرامی
همانطور که مطلع هستید طبق آئین نامه لازم الاجرای وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی که در سال ۹۴ به تصویب رسید، کلیه انجمن های علمی از سال ۹۵ موظف به انجام انتخابات به صورت الکترونیک بودند. انجمن ارتوپدی نیز برای همگامی با این خواسته و با توجه به نکات مثبت این حرکت از اول بهمن ماه سال گذشته اقدامات ضروری برای اجرای این انتخابات را انجام داد. برگزاری ۵ جلسه کمیته انتخابات، اطلاع رسانی به روش های مختلف ایمیل، پیامک و تماس تلفنی به همکاران ارتوپد در سراسر ایران، بررسی صلاحیت کاندیداها، و کارهای متعددی که در این خلاصه مجال ذکر همه آنها نیست جزو این فعالیت ها بود.

به علت مشکلات پیش آمده در راه انجام انتخابات به روش جدید (اعم از نرم افزاری و سخت افزاری) وزارتخانه در خرداد ماه سال جاری تصمیم گرفت تا پایان سال ۹۵ نحوه انتخابات را به اختیار انجمن ها بگذارد. با این وجود انجمن ارتوپدی با توجه به تلاشهایی که به عمل آورده بود تصمیم به ادامه فعالیت تا برگزاری مناسب انتخابات الکترونیکی گرفت.

متاسفانه مشکلاتی در این راه بوجود آمد که در زمان ارائه گزارش هیئت مدیره به شرح بیشتر مطرح خواهد شد. به هر جهت با توجه به تمام مشکلات پیش آمده و با توجه به رجوع به نظر همکاران که بطور سیستماتیک دریافت گردید، هیئت مدیره انجمن ارتوپدی به این نتیجه رسید که برگزاری انتخابات جاری را به صورت معمول گذشته انجام دهد. انجمن ارتوپدی تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات عملی پیش روی انجام انتخابات الکترونیک به عمل خواهد آورد تا در دوره های بعد این انتخابات با نحوی جامع تر و مناسب با جامعه فرهیخته ارتوپدی برگزار شود.

 

اطلاعات بیشتر را در ادامه ملاحظه می‌فرمایید: