فوایدِ داشتن کارت کنگره ۲۴ام

مهر ۱, ۱۳۹۵

کارت کنگره شما چه فایده ای دارد؟

اگر شما قبلاً ثبت‎نام کرده باشید می‎توانید کارت کنگره و هدایای خود را از میز مخصوص پیش ثبت نام دریافت نمایید. اگر در محل کنگره تمایل به ثبت نام داشته باشید ابتدا باید به میز ثبت‎نام مراجعه نمایید سپس به بانک رفته و فیش ثبت‎نام را واریز نمایید و در انتها به محل دریافت کیف و هدایا مراجعه نمایید.

اما کارت کنگره چه فایده‎ای برای شرکت‎کنندگان دارد. امسال مانند سال قبل کارت کنگره دارای بارکد میباشد که امکان دسترسی افراد به قسمت‎های محدود شده را بوجود می‎آورد. ما در طول کنگره حداقل چهارقسمت داریم که دسترسی آنها صرفاً محدود به‎کسانی است که در کنگره ثبت نام کرده‎اند یا درخواست شرکت در این بخش‎ها را داده باشند.

۱- قسمت ناهارخوری: ورود به این قسمت با اسکن کارت کنگره میسر است. به‎همین دلیل خواهش می‎کنیم کارت کنگره را همیشه به همراه خود داشته باشید. افرادی که در کنگره ثبت‎نام نکرده باشند برای تهیه ناهار یا باید از Lunch Workshop های کنگره استفاده نمایند یا باید کارت تهیه ناهار خریداری نمایند. مبلغ این کارت برای هر روز باتوجه سوبسید کنگره یکصد هزار تومان می‎باشد.

۲-کلاس تئوری کارگاه تروما: روزهای دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۲و نیم تا ۲ در سالن سخن این کلاس به ظرفیت ۴۰ نفر در دسترس کسانی است که در کنگره ثبت نام کرده باشند و برای شرکت در این کلاس‎ها قبلاً درخواست داده باشند.

۳- کارگاه تروما: روزهای دوشنبه و سه‎شنبه و چهارشنبه ساعت ۲ تا ۵ در سالن گالری این کارگاه عملی به ظرفیت ۴۰ نفر در دسترس کسانی است که در کنگره ثبت‎نام کرده باشند و برای شرکت در این کلاس‎ها قبلاً درخواست داده باشند.

۴- دوره آموزشی پرستاری: در سالن گالری دوشنبه سه‎شنبه و چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۳۰٫ در صورت مفقودشدن کارت میتوانید مجدداً از قسمت ثبت‎نام با اعلام کد ملی خود مجدداً کارت کنگره را تهیه فرمایید.

• لازم به ذکر است که چنانچه کارت قبلی شما توسط فرد دیگری برای شرکت در یکی از قسمت‎های فوق استفاده شود، کارت جدید شما امکان ورود به همان قسمت را نخواهد داشت چون دارای یک بارکد مشابه می‎باشد.