پیام دبیر بیست و هفتمین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران

اسفند ۲۰, ۱۳۹۷

همکاران محترم
با سلام و احترام؛
امسال نیز به رسم قدیم مفتخریم با همیاری و مساعدت اساتید برتر و برجسته کشور و همچنین با همکاری صاحب نظران خارجی، بیست و هفتمین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران (۱۳ – ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۸ )(۲۰۱۹ ۴ – Nov 8 ) با شعار: «یک مسئله، چند راه حل » برگزار نمائیم، امید است این گردهمایی علاوه بر افزایش علم روز ارتوپدی و حل مسائل پیش رو؛ سبب دیدار دوستان عزیز گردیده و بستر مناسبی را جهت برقراری ارتبا طهای آتی علمی فراهم نماید.
در برنامه کنگره امسال علاوه بر دعوت و استفاده از تجربیات گروه های مختلف تخصصی ارتوپدی، سعی خواهد شد تا برای گرو ههای دیگر از جمله فیزیوتراپی و پرستاری، رزیدنتی و… نیز برنامه های جالب و آموزنده ای برگزار گردد.
همچنین امسال در روز پنج شنبه ۱۶ آبان ماه مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره انجمن برگزار می گردد، که امید است با حضور حداکثری همکاران و اعضای محترم این بخش به خوبی اجرا گردد.
در روز جمعه مورخ ۱۷ آبان ماه برنامه کانسنسوس اجرا خواهد شد. سایت ارسال مقالات نیز جهت ارسال خلاصه و مقالات برتر علمی همکاران محترم راه اندازی و باز شده است. همکاران محترم می توانند جهت ارسال مقالات علمی خود به سایت زیر مراجعه نمایند.

www.iranoa.talashnet.com

امیدوارم با برگزاری هرچه پربارتر و باشکو هتر این همایش؛ گامی بزرگ و موثر در روند ارتقای علمی جامعه پزشکی و ارتوپدی کشور را برداریم.
با تشکر
دکتر عادل ابراهیم پور
دبیر بیست و هفتمین کنگره
انجمن جراحان ارتوپدی ایران