راهنمای اعضای انجمن

خرداد ۲۲, ۱۳۹۵

همکاران و اعضای محترم انجمن جراحان ارتوپدی ایران

با سلام و احترام،

همانطور که مستحضر هستید، بخش ویژه اعضای محترم انجمن جراحان ارتوپدی ایران در سایت انجمن راه‌اندازی شده است که در آن قابلیت‌های ویژه‌ای برای اعضای محترم در نظر گرفته شده است. از جمله این قابلیت‌ها مواردی است که در ادامه آورده شده است.

  1. دسته بندی و جستجوی آسان اعضای محترم در سایت
  2. ارائه اطلاعات دقیق نظیر: نام و نام خانوادگی، تصویر، بیوگرافی مختصر، تخصص، شهر، آدرس، نام بیمارستان، تلفن و آدرس ایمیل
  3. امکان ارسال مطلب تحت عنوان خود در سایت انجمن (عضویت ویژه)

در صورت وارد شدن به بخش اعضای انجمن، امکانات ویژه‌ای نظیر جستجوی اعضا بر اساس نام و نام خانوادگی، تخصص، آدرس و شهر قرار داده شده است که به راحتی می‌توان شخص مورد نظر را پیدا کرد. همچنین با مراجعه به پروفایل شخصی هر فرد، اطلاعات کامل ایشان نیز به دست می‌آید.

در صورت عضویت ویژه اعضا، امکان دسترسی ویژه به پروفایل شخصی وجود داشته و علاوه بر ویرایش آسان اطلاعات، امکان ارسال مطلب نیز وجود دارد به طوری که مطلب مورد نظر تحت نام عضو محترم در سایت انجمن جراحان منتشر می‌شود.

از همکاران ارجمند تقاضا می‌شود با مراجعه به سایت انجمن، نحوه نمایش اطلاعات جدید را مشاهده کنند و جهت به‌روزرسانی پروفایل خود در سایت انجمن، اطلاعات لازم را در اختیار انجمن قرار دهند.

 

با تشکر،
مدیریت سایت انجمن جراحان ارتوپدی ایران