پیام مهم دکتر محمد رازی

شهریور ۱۳, ۱۳۹۷

پیام جناب آقای دکتر رازی
ریاست انجمن جراحان ارتوپدی ایران؛

کلام آخر
دوستان، همکاران عزیز پزشک و پیراپزشک.
امروز یک هفته از وقایع تلخ در رابطه با حرمت شکنی و تنبیه استاد و پزشک گذشت، همه میدانیم که این نه اولین بوده و نه آخرین خواهد بود.
من شخصا این وقایع را به فال نیک میگیرم.
جامعه مورد ظلم قرار گرفته پزشکی نشان داد که دیگر تاب تحمل هر گونه بی حرمتی و اهانت و …. نه فقط از مسئولین وزارت بهداشت بلکه از هیچ فرد دیگری را ندارد و در مقابل آن ایستادگی خواهد کرد. بسیج عمومی و تحسین برانگیز جامعه پزشکی در دفاع از این حقیر در حقیقت یک اقدام غرور آمیز و گام بزرگی در جهت خود‌باوری و اتحاد جامعه پزشکی بود، که خود از اهمیت بسیاری برخوردار است و دیگر کسی نمیتواند به خود اجازه دهد هرگونه که دلش خواست در مورد جامعه سرافراز پزشکی حرفی به زبان آورده و یا اقدام دونی انجام دهد.
بر خود لازم میدانم از تمامی شما دوستان و‌همکاران پزشک و پیرا پزشک و عزیزان خارج از کادر پزشکی و در راٰس آن از جناب آقای دکتر نوبخت ریاست محترم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، جناب آقای دکتر عکاشه عضو محترم هیئت مدیره انجمن ارتوپدی، استاد فرزانه جناب آقای دکتر فاضل، استاد فرزانه جناب آقای دکتر برومند، جناب آقایان دکتر مهدی پور و دکتر نژادی٫ تشکر ویژه داشته باشم. من دست تمامی همکارانی را که بی پروا در حمایت از اینجانب پا به میدان گذاشتند میبوسم، نه بخاطر خودم٫ چون منی در کار نیست٫ بلکه بخاطر احساس مسئولیتی که رابطه با سرنوشت جامعه خدمتگزار پزشکی از خود نشان دادند.
البته از همکاران قلیل عافیت طلب و یا خدای ناکرده خوشحال از این قضایا هیچگونه گله‌ای نداشته و برای آنها آرامش خاطر و روحی آرام از خداوند متعال خواستارم.
از ریاست محترم دانشگاه ایران گله‌ای ندارم و همانگونه که به خودشان عرض کردم فقط دوست نداشتم شِمر اینجانب ایشان شوند. به آقای دکتر باباجانی معاونت محترم درمان وزارت بهداشت یاد آور میشوم که شما از یکی از شریفترین پزشکان این مملکت در دادستانی نظام پزشکی شکایت کردید، آراء عمومی جامعه پزشکی در این رابطه ملاک است نه نظر کرسی نشینان زود گذر٫ از وزیر محترم انتظار دارم بجای حاشیه قدری هم به فکر مردم بوده و با دلسرد کردن خادمان مردم٫ بیش از این دود به چشم مردم شریف نکنند.
والسلام
یازدهم شهریور نود و هفت
دکتر محمد رازی