گزارش نهمین سمینار ارتوپدی انجمن جراحان ارتوپدی شاخه خوزستان

اسفند ۱۴, ۱۳۹۵

نهمین سمینار ارتوپدی انجمن جراحان ارتوپدی شاخه خوزستان تحت عنوان تومورهای عضلانی – اسکلتی در تاریخ‎های ۸ و۷ بهمن ماه ۹۵ در سالن کنفرانس بیمارستان بزرگ نفت برگزار گردید در این سمینار در مجموع ۲۷ سخنران، ۶ پانل و یک کارگاه برگزار گردید.
برنامه سمینار علاوه بر انجمن ارتوپدی شاخه خوزستان با همراهی گروه‎های آموزشی کلینیکال انکولوژی، پاتولوژی و رادیولوژی دانشگاه جندی شاپور اهواز و اساتید مدعو از انجمن‎های ارتوپدی شاخه فارس و انجمن ارتوپدی ایران با مهمانی اساتید خارج استانی (آقایان دکتر غلامحسین شاهچراغی، دکتر خدامراد جمشیدی، دکتر سام حاجی علیلو سامی، دکتر غلامی نژاد، دکتر سعید سلوکی و خانم دکتر مهزاد جاوید ) و ریاست انجمن ارتوپدی ایران بصورت multi disiciplinary برگزار گردید. تعداد شرکت کنندگان در سمینار ۱۰۸ نفر بودند.
در روز اول از پنج نفر از اعضاء با سابقه انجمن ارتوپدی شاخه خوزستان که در حال حاضر در شهرهای اهواز، بهبهان، دزفول و آبادان مشغول به خدمت هستند شامل آقایان: دکتر ناصر صرافان- دکتر عبدالحسین مهدی نسب – از اهواز، دکتر طبیبی از بهبهان-دکتر محسنیان از آبادان –دکتر اشکیور از دزفول تقدیر به عمل آمد.
همچنین در بعداز ظهر روز اول کارگاه توانبخشی آمپوتاسیون و ملاحظات جراحی جهت آشنائی با شیوه‎های نوین توانبخشی بعد از آمپوتاسیون و به کارگیری ارتوز و پروتزها توسط مهندس سارا علوی کارشناس ارشد برگزار گردید.
به شرکت کنندگان در این سمینار برای دو روز ۱۰ امتیاز و برای هر سخنرانی ۴ امتیاز باز آموزی تعلق گرفت در پایان سمینار مراسم اختتامیه و اهداء لوح تقدیر به سخنرانان برگزار شد .

دکتر علی مرعشی نژاد
ریاست انجمن ارتوپدی شاخه خوزستان

 

تصاویر سمینار: